Ako popisovať sny pre výklad

17.04.2023

          Prosím snažte sa napísať ich čo najpodrobnejšie, so štylizáciou, používať čiarky, zátvorky. Pri popise oddeľujte čo bolo naozaj v sne a čo je realita.


Príklad 1: 

Nepíšte prosím veci ktoré v sne neboli!

Nesprávne: "Bol tam dom, rodičovský, šla som doň..." Pochopím to takto "V sne bol rodičovský dom". No bol naozaj "rodičovský"? Či ste to doplnili až po zobudení a spomienke na sen? Rodičovský dom musí byť tak vnímaný priamo V SNE , popisy mimo toho čo bolo v sne sú zavádzajúce. 

Správne: "Bol tam dom, no v sne som nepoznala koho ten dom je, ale šla som doň" (po zobudení som si uvedomila, že to bol rodičovský dom, kde som vyrastala a žila cca 20 rokov"


Príklad 2: 

Nepleťte pocity zo sna a po zobudení a pri budení sa.

Nesprávne: "... bol tam hrozný pavúk!" Pochopím to takto: V sne ste sa bála hrozného pavúka. Ale bol hrozný v sne či až po zobudení?

Správne: "... bol tam pavúk, ale neutekala som ani som naň nereagovala, až pri zobúdzaní som si uvedomila čo to je a so zobudením som vykríkla."


Príklad 3: 

Nepleťte informácie zo sna a reality.

Nesprávne: "... bol tam mŕtvy manžel, držala som ho za ruku alebo on mňa, už neviem".

Správne: "... bol tam manžel (v realite umrel pred mesiacom), chytila som ho za ruku alebo on mňa, už neviem, vnímala som ho živého. 

Príklad 4: 

Čísla sú dôležité!

Nesprávne: "... boli v miestnosti len špinavé nádoby, plné kalu."

Správne: "... boli tam dve  nádoby..."   


Máte záujem o výklad snov alebo porozumieť snom? Kliknite sem:

© 2023 Andrej Žuffa
Všetky práva vyhradené
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky